طرز تهیه کیک ولنتاین زیبا و خوش طعم

 

طرز تهیه کیک ولنتاین ابتدا تمام مواد اولیه را به دقت یادداشت و تهیه کنید  سپس مراحل کار را طبق دستور یک به یک انجام 

طرز تهیه کیک ولنتاین

دهید تا کیک  ولنتاین مناسب و دلخواه شما از آب در بیاید هرگونه سوال و درخواست خود را می توانید از طریق بخش تماس با ما با بخش آشپزی در میان بگذارید.  

مواد لازم برای کیک ولنتاین 

سه عدد تخم مرغ
سه چهارم فنجان کره
سه فنجان سرپر آرد
دو قاشق چایخوری پودر کاکائو
دو و یک چهارم فنجان شکر
یک و یک دوم قاشق چایخوری وانیل
یک قاشق چایخوری اسانس قرمز رنگ
یکو یک دوم قاشق چایخوری بکینگ پودر
یک و یک دوم قاشق چایخوری سرکه
تکه های شکلات به صورت قلب
سه چهارم قاشق چایخوری نمک
خاک قند

روش پخت کیک ولنتاین

 تخم مرغ و کره را با هم مخلوط کرده و بگذارید تا نیم ساعت به حال خود بماند. فر را با درجه ۳۵۰ درجه فارنهایت آماده کنید. سینی را برای پختن کیک آماده کنید و کنار بگذارید.
 در یک کاسه متوسط آرد ، پودر کاکائو ، سه چهارم  نمک را با هم مخلوط کنید. کاسه را کنار بگذارید. در یک کاسه بزرگتر کره را برای ۳۰ ثانیه ای بگذارید تا آب شود. سپس وانیل و شکر را به آن اضافه کنید. آنقدر آنها را بزنید تا کاملا یکدست شوند. سپس اسانس رنگ را به مایه تان اضافه کنید.
 حالا مخلوط آرد و کره را به مخلوط تخم مرغ اضافه کنید. بعد از اینکه آنها را هم زدید و مایه ای کاملا یکدست بدست آمد ،‌در یک ظرف حرارت بدهید. در این قسمت سرکه و بکینگ پودر را هم اضافه کنید . و آن را به خمیر آماده شده تان اضافه کنید. آنقدر آنها را بزنید تا کاملا یکدست شود.
 خمیر را روی سینی که آماده کردید پهن کنید و به شکلی که می خواهید برش دهید ، دو سوم سینی را با شیرینی ها پر کنید. ۱۵ تا ۱۷ دقیقه ای بگذارید تا بپزد. بعد از اینکه سینی را از فر درآوردید بگذارید به مدت ۵ دقیقه تا سرد شود. سپس شیرینی را از سینی دربیاورید. بگذارید کاملا سرد شوند. تکه های شیرینی را با تکه های کوچک شکلات تزیین کنید. و بعد از آن روی آن را با خاک قند بپوشانید.
زمان آماده سازی: ۱ ساعت و ربع
زمان پخت : ۱۵ تا ۱۷ دقیقه
و ۱۰ دقیقه برای سرد شدن کیک
 
4.75 1 1 1 1 1 Rating 4.75 (8 Votes)
GRID LIST
موفقیت
گنج
طلاق
شوهرداری
ازدواج
Saturday, 06 July 2024
السبت, ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۳

Please publish modules in offcanvas position.