مسي پسرش را بيشتر دوست دارد يا فوتبال را؟

مسيگروه ورزشي گويدا /  مسي پمسرش را بيشتر دوست دارد يا فوتبال را ؟ ليونل مسي که اين روزها دوباره به اوج برگشته و روند گلزني را از سر گرفته است، در مصاحبه‌اي با شبکه TyC Sports از وضعيت خود،‌ از زندگي شخصي‌اش گرفته تا عملکردش در تيم ملي آرژانتين گفت.

به گزارش تسنيم، وي ابتدا به وضعيتش در تيم ملي آرژانتين اشاره و اعلام کرد همه چيز براي حضوري مقتدرانه آلبي‌سلسته در جام جهاني 2014 برزيل آماده مهيا شده است.



مسي که تيم ملي کشورش در جام جهاني 2014 با ايران، ‌نيجريه و بوسني و هرزگوين همگروه است و به عنوان يکي از شانس‌هاي اصلي قهرماني محسوب مي‌شود، گفت: مشخصاً بازي در جام جهاني براي هر بازيکني يک هدف بزرگ و يک رويا است. مي‌دانيم در اين رقابت‌ها هر اتفاقي ممکن است رخ دهد، اما تلاش‌مان را مي‌کنيم تا پله پله پيشرفت کنيم.

مهاجم بارسا افزود: آرژانتين، تيمي تشکيل شده از دوستاني صميمي است. بعضي از ما يکديگر را از سنين کودکي مي‌شناسيم و اين يک مزيت بسيار خوب است. ما در کنار هم از فوتبال بازي کردن لذت مي‌بريم.

مسي روز گذشته (دو‌شنبه) براي عقد قرارداد تجاري به هند سفر کرد و در بدو ورودش به اين کشور با استقبال گسترده‌اي از سوي طرفداران هندي‌اش مواجه شد. او با‌ اعتراف به اينکه از اين استقبال تحت تاثير قرار گرفته است،‌ تصريح کرد: در هند بودن در حالي که مردم تا ساعت 4 صبح دورتادور هتل شما را محاصره کرده‌اند، ديوانه کننده است. من واقعاً‌ محبت و علاقه‌اي که هواداران در اينجا به من نشان داده‌اند را تحسين مي‌کنم. تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا بخشي از وقتم را به آنها اختصاص دهم اما اين غيرممکن است.

مسي 26 ساله سپس به زندگي شخصي خود اشاره‌اي کرد و گفت که از زماني که تياگو،‌ پسرش متولد شده، ‌زندگي او کاملاً‌ تغيير کرده است. او عنوان کرد: مسئوليت پدر بودن فوتبال را براي من در اولويت دوم قرار داده است. زماني که پدر شويد همه چيزهاي پيرامون‌تان تغيير مي‌کند.

وي در حساس‌ترين برهه فصل به اوج بازگشته و توانسته در 11 بازي‌اش براي بارسلونا در تمامي رقابت‌ها 13 گل به ثمر برساند.

5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (1 Vote)
GRID LIST
موفقیت
گنج
طلاق
شوهرداری
ازدواج
Saturday, 06 July 2024
السبت, ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۳

Please publish modules in offcanvas position.