مدیر عامل استقلال: با این امکانات سومی آسیا خوب است

گل استقلالمدیر عامل باشگاه استقلال تهران از عملکرد کادر فنی ، بازیکنان و تماشاگران استقلال علی رغم نرسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا راضی است.

علي فتح الله زاده پس از ناکامي استقلال از صعود به فينال ليگ قهرمانان آسيا گفت: ابتدا از جامعه مطبوعات و رسانه‌ها تشکر مي‌کنم که در يک هفته گذشته با مطالب‌شان به تيم روحيه دادند و اين باعث شد که امروز خوب بازي کنيم و بالغ بر ده موقعيت گل داشته باشيم هر چند بازيکنان زير فشار زدن چهار گل بودند و نتوانستند از فرصت‌هاي خود استفاده کنند.
وي ادامه داد: از بازيکنان و مربي تيم تشکر مي‌کنم و فکر مي‌کنم همين که در آسيا سوم شديم، اتفاق کوچکي نيست مخصوصا اگر امکانات ما را با تيم‌هايي مانند الهلال و لخويا مقايسه کنيد، خواهيد ديد که کارنامه ما بد نبوده است.

کما اين که سه تيم ديگر ايراني نيز در مراحل اول حذف شدند. البته اگر در بازي رفت يک گل مي‌زديم يا يک گل کمتر مي‌زديم اکنون مي‌توانستيم برنده باشيم.

فتح‌الله‌زاده درباره وضعيت استقلال در نيم‌فصل دوم رقابت‌هاي ليگ برتر گفت: صد در صد به دنبال تقويت تيم هستيم چون از يک ماه و نيم ديگر فصل جديد ليگ قهرمانان آسيا شروع مي شود و ما هم حتما بايد امسال يک جام بگيريم.

مديرعامل استقلال در ادامه با اشاره به حضور پرشور هواداران اين تيم در بازي امشب گفت: اين که هواداران پس از پايان بازي تيم را تشويق کردند هم باعث شد که ما شرمنده آنها شويم و هم به وجودشان افتخار کنيم. ما امسال بايد يک جام به آنها بدهيم و من اين وعده را مي‌دهم که بازيکنان اين نتيجه را در ليگ برتر جبران کنند.

فتح‌الله‌زاده در ادامه و در پاسخ به اين سوال که آيا براي تقويت استقلال و خريد بازيکنان جديد پولي در بساط باشگاهش هست يا خير گفت: مسائل مالي ما دارد کم کم بهتر مي‌شود اما مساله اين است که وقتي حق رايت تلويزيوني ما که حدودا سي ميليارد تومان است پرداخت نمي‌شود چه مي‌توانيم بکنيم همين تيم سئول امسال چهل ميليارد تومان حق پخش تلويزيوني دريافت کرده است.

وي ادامه داد: پرداخت نشدن حق رايت تقصير تلويزيون نيست. چون مجلس بايد قانوني تصويب کند تا اين پول ابتدا به حساب صداوسيما ريخته شود و بعد آنها آن را به ما بدهند. با اين حال براي ما افتخار است که با وجود وضعيت مالي که داريم توانستيم در آسيا سوم شويم. در حالي که تيم‌هايي مثل الريان قطر که فقط براي دو بازيکن 45 ميليارد تومان پول داده بودند، نتوانستند به اين مرحله برسند.

فتح‌الله‌زاده درباره اين که چرا معتقد است تيمش در آسيا سوم شده، اظهار کرد: ما در دو بازي رفت و برگشت چهار گل خورديم و نماينده ژاپن هشت گل خورد. به اين ترتيب ما در آسيا سوم شديم.

مديرعامل استقلال در ادامه درباره دليل غيبتش در جلسه کميسيون اصل نود مجلس شوراي اسلامي که درباره خصوصي سازي باشگاه‌ها بود گفت: دعوت‌نامه اين جلسه در همان روز برگزاري به دستم رسيد که من هم مهماني داشتم که بايد از او ميزباني مي‌کردم ضمن اين که مدير نمي‌تواند يک روزه در چنين جلسه‌اي شرکت کند. بلکه ما حرف‌هاي زيادي داريم که بايد براي نمايندگان مطرح کنيم. من به عنوان يک کارشناس فوتبال انتظار دارم که نمايندگان مجلس به من وقت کافي بدهند.

وي در پايان درباره دفاع فدراسيون فوتبال قطر از نام جعلي خليج ع ر ب ي و احتمال اينکه مجتبي جباري از ليگ قطر خارج شود، گفت: مساله مهم اين است که نام اين پهنه‌ي آبي هميشه در تاريخ خليج فارس بوده و ما نام ديگري براي آن نمي‌شناسيم.

5 1 1 1 1 1 Rating 5.00 (2 Votes)
GRID LIST
موفقیت
گنج
طلاق
شوهرداری
ازدواج
Saturday, 06 July 2024
السبت, ۲۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
شنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۳

Please publish modules in offcanvas position.